Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 9 d., sekmadienis

Atsimenu, manęs tik paklausė, ar ištverčiau be muzikos tris dienas.
 Šis lengvabūdiškas klausimas privertė mane susimąstyti.
 - Ir ką, be jokio niūniavimo, be jokio garselio, net? lapo sušnarėjimo?
- Be.
  privertė pagalvoti. Tikrai. Žalias puodukas su karvėm trinkteli ant spintelės. Ar tai muzika? Kas man ji tokia?
 " niekada dar muzika nebuvo taip toli, ir tuo pačiu taip arti šalia manęs "
Taip pasakiau tik todėl, kad taip ir jaučiuosi.
 Ir dar , dar vienas dalykas.
[16:00:11] Aušra: aš tai ne tą turėjau omeny.
Taip įvyko tik todėl, tik menkiausiai todėl, kad iš pagrindinės mano suprastos minties, savyje išvedu visą kanalizaciją. Šimtus vamzdelių, kurie šiuo atveju yra mintys. O jūs nespėjat jų sugaudyt, prismeigt per kalėdas gautais segtukais.
 Atsiprašau. Ir eh, mes vis dar tobulėjam...

- Tai ar ištvertum ?
- Iš kur aš galiu žinoti, jei niekada nebandžiau.
 

Komentarų nėra: