Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 20 d., ketvirtadienis

Bespalvis, bekvapis, beoris, betankis, bemiegis, beribis
 " tu pasikeitei. tu labai pasikeitei. tu supratai daugiau apie pasaulį .. bet žinai? tai veda ne į gerąją pusę. tai veda beprotybės link "
Mieli draugai, kas jūs man buvot, tas jūs man esat. Keičiu nuomonę apie viską, tik ne apie jus. o galų gale, tikrumą reikia jausti. Ir žinau, kad kai kurie iš jūsų jaučiat ir žinot, kad nėra taip,  kaip sakot. Nes jokie žodžiai neįtikins, jei to nepamatysiu akyse. jokie
Nuo pažadų vemt verčia. " aš tave suprasiu ;  aš tave visada mylėsiu ; aš tavęs niekada nepaliksiu " absurdas kažkoks, o aišku, skauda daug labiau, kai supranti, kad čia šlykštus gyvulinis melas. O galbūt tiesiog tiesa, kuri turi smulkutę dabartį, kurios negalim remti praeitimi, nes ji buvo kitokia, ir negalime spėlioti ateities, nes jau prisispėliojome, nes turime realybę, o ne svajones, nes nebegalim spyriotis, ir turim suprasti viską teisingai, nes sėkmės formulės nėra, nes mes turim daryti tai, ką turim daryti, o ne tai, ką mums liepia veikti.
 Taigi. Sudariau su kažkuo porą, kaip tie taškiukai chemijos pamokoje. O jeigu atomas norės atgauti savo dalį? Ar gražu vėl lįsti į kitą , tokį patį kaip tu, prašant ją atsiimti? O gal to daryti visai nereikia?
 Atsakymus į klausimus šiuos aš žinau.

 Tik šiandien nesvietiškai daug supratau, ir, kas be ko - einu miegoti laiminga.

2 komentarai:

Studded blonde rašė...

Niekada nėra taip kaip mes sakom. Mes tik galvojam ką galvojam.

MŪZA. rašė...

kartais yra, labai retais atvejais. Tada, kai esam visiškai tikri, kad pasaulis nesugrius dėl tų žodžių..
O šiaip Tu teisi. Tik kad tas suvokimas nebūtų toks skaudus!