Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 2 d., sekmadienis

Galite pasveikinti mane atvykus čia.

 Prie lūpų limpa saldus vynas. Raudonas, pernelyg saldus. Jaučiuos lengvai ir laisvai.
 Gal iš mano akių paskutinė ašara jau iškrito? Ranka siekia alyvuogės. Ji su malonumu kelis kart apsisukus ore lekia į mano burną. Et. Toks jau yra tas gyvenimas, kiekvienas skausmas atneša šiek tiek užsiskleidimo ir drambliukų paliaubų ateityje.
   Nusikasiau savą sniego kelią. Teko paplušėti, bet užtat ta euforiją, kažką nuveikus, aplankė. Vėl paragavau alaus. Vėl buvo neskanus.


  Jaustis beširdei ir bejausmei man patinka. Gal todėl, kad turiu iš ko imti pavyzdį? Ak, ir vėl sugrįžtu prie tos pačios apybraižos. Užtenka.

  Galite pasveikinti mane atvykus čia. Galiu ir aš pasveikinti Jus, nes oh, if you are there, you are AWESOME. Beveik kaip aš.


 Dar kartą per lūpas raudonais dažais.

 Labas, aš jau čia.

Komentarų nėra: