Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 19 d., trečiadienis

įsimylėjęs ne visada prisipažįsta meilei, o prisipažinęs ne visada myli.

Bet aš nupirksiu tau namą
Nes tu velniškai graži

p.s. paskui dar ir salą nupirksiu.
p.p.s. [20:31:46] MŪZA: SUGYVENTOJŲ nulis ir smėliu ir pliažu. OBA
p.p.p.s. [20:38:36] MŪZA: ai pala tiksliai dar parką pirksiu
[20:38:39] MŪZA: ir šunį - parke jis galės prišikt

žodžiu. viską, ko norės širdis.

4 komentarai:

Studded blonde rašė...

Aš irgi noriu salos. Bet, kad ten būtų internetas.

MŪZA. rašė...

sveikinu garbingai tapus pirmuoju žmogum pakomentavusiu rėkimą.
O sala be interneto tai bus nebe sala ! Nors.. Jei patys išsivesim , tai nieko prieš aš!
Ak. Ačiū už komentarą.

Ta, kuri mėgsta nevaržomą laisvę. rašė...

Tu tikrai ne viena :D Aš skaitau šį blog'ą bene nuo pat pradžių ;) Ačiū Gerdutei Londai Persikui :D

MŪZA. rašė...

o, kaip malonu.. :)
Na, dėkui, tikiuos, kad patinka.