Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 17 d., pirmadienis

mano dievas tik žmogus melancholiškom akim.
 Ir manęs vėl tyliai , tykiai klausi : kokios spalvos akys vilioja Tave?
O aš mintyse piešiu žibučių laukus ir žalias lakštingalas, svajodama apie medžių kamienus.
Mėlynos. Žalios. Rudos. Juodos. Man tik reikia tų žiburiukų, ir nepralenkiamo balso skambesio. Taip, ir dar kvapo. Kvapo, nuo kurio linksta kojos, ir fėjos ima šokti mažais žingsneliais, ore paišydamos lietų.
 Sūkuriuotai sukas vanduo. Formos ir visas žavesys ištirpsta vos prisilietus. Būna taip, būna? Kai smulkmenos virsta pažadais, pažadai - laukimu, o laukimas - gyvenimu ?
Taip. Todėl ir pasirinkau dabartį.
" oh , mano madmuazele , tu darai pažangą .. "


Taip. Taip.

Komentarų nėra: