Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 3 d., pirmadienis

o Mūsų/Mūzų, tiek daug rūšių būna.
 Vakar vėl trankiausi po Sereikiškių parką. Ašaros redėte riedėjo skruostais ir visku kitu apčiuopiamu. Apšalusi naktis. Aš praradau tikėjimą.
- Sakei, dėl manęs mesi rūkyti. Pažadukai. Dabar dėl tavęs aš palieku tave.
 Gražiai skamba.
  Šokoladas, razinos...
- Gal turit tušinuką?
 Toks noras rašyti. Visada savo galvoje rašau. Supratimas dėl šio dalyko atėjo netikėtai. Vykstantis dialogas. Žmogus žiūri man į akis, o aš mintyse rašau. " .. pakreipęs galvą ištarė jis. Tuo metu akyse pasirodė žyburiukai, ir pamačiau gražiausią pasaulyje šypseną.. "
 Bet kokios graužaties širdyje atsikračiau. Visą rytą, akyse, ausyse... Debussy.
 Į vakarą visada viskas pasikeičia.

Sorry seems to be the hardest world.
 Gal dar kažką turėčiau paminėti ? Po naujų namie daug vyno liko.

Komentarų nėra: