Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. sausio 5 d., trečiadienis

parašyta silpnai, bet giliai giliai iš širdies, su trupučiu ašarų ir nostalgija.
pas Tave grįžti. Aš Tave vertinu, aš Tave myliu, bet ar tai įmanoma pakeisti?
( nors tu ir neprašei.. )




Sakei, kad įskaudino žodžiai mani,
Kad jau neberasi man vietos
Bet akys tik žiba, tamsoj priešaky
Ir lūpos lyg tyros žuvėdros

Vėl trauki tu dūmą
Gegužio nakty
Sakydamas: daugiau niekada jau aš,
Broli
Tačiau juk matau, Tu savam liūdesy
Po traukiniu pulti liepsnojai

Ir skauda kažkur mums giliai viduje,
Ten meilę palaidojom dviese
Ir skauda, ir dega, išeina gatve
Daugiau niekada neprikviesim

Seniai jau nebuvo gegužio naktų,
Seniai jau Tave aš girdėjau
Išėjo, prapuolė, palaidojom du,
Daugiau nebepirksim, nedėsim

Komentarų nėra: