Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. vasario 24 d., ketvirtadienis

blembački, nusikramčiau visus ilgai augintus nagus. nugerainevisus. dar du liko.
ir jei dabar koks protingas psichologas, žinantis, kad aš nervinuosi, ir pats man tai įrodęs paklaustų, dėl ko gi vyksta šis įdomus reiškinys, pasakyčiau : taip, man nuvažiavo stogas, taip, labai keista, bet mane irgi paveikė  politikos džiunglės. Rinkimai. Agitacijos tram pam pam
" Rinkimų dieną agitacija neleidžiama " . Tai po šimts zuikių , kur ta diena?
Suplanuotos meilės  istorijos, teismai, kas gudresnis tas turi geresnį postą.
dieve dieve.
- Ar jūs pažadate, kad patobulinsite dvidešimt antrą troleibuso maršrutą?
 - Taip, pažadu.
- Bet tai kad jų yra tik dvidešimt, autobuso maršrutų.Tai kaip dabar jūs, norėdamas būti Vilniaus meru, net nežinote, kiek...

 O JĖZAU

Ir dar pagalvojau, kad žinau labai keistą išsireiškimą : " pagauni, kame replės? "
Taigi.
Ir dar va ką : gal žinot, kaip staigiai numalšint kilusį pyktį?
Nes kai išmoksiu gamint bombas ir supyksiu, gali atsitikt bėda.
labanakt.

Komentarų nėra: