Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. vasario 9 d., trečiadienis

mademoiselleinmars (little)


Žinia, maniau, kad šiandien pavasaris pradėjo trankytis. Visą rytą nerimau; visą dieną nuogąstavau. Visą dieną, iki pat smulkmenų galvojau apie tą jausmą, kuris susimaišo su vėju, ir mintyse išskiemenuoji : pa va sa.. ris. 
 Pasidaro taip lengva, ir gera, ir net didžiausios bėdos, užgulusios pečius, atrodo tokios negyvos šalia nušvitusių akių, kurios tikisi, kad atėjo pavasaris.
 Ir tas jausmas, net tada, kai mano nuogąstavimai išsipildė, ir pradėjo snigti, jausmas, kuris dabar jau palieka mane, persikėlė į geltonas tulpes ant virtuvinio stalo. Ant besiskleidžiančių žiedų, dažančių mane šviesiomis spalvomis.

Ir te jums dovanų nuotrauka. Kad žinotumėt, kuo aš nuspalvinta...

Gal jau iš tiesų laikas tikėti toliau.

Komentarų nėra: