Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. vasario 26 d., šeštadienis

neatmenu tavo veido
o daug galima pasakyti apie tai, ko nepažįsti? Kokia spėjimo riba? Man netyčia susopo širdį.

- O kur Grigas? Jis mane mylėjo. Tu irgi mane mylėjai... Kokie vaikai buvom.
(Iš filmo "Neatmenu tavo veido", 1988)

vėl įsijungiu Debussy. Pastarosiomis dienomis ši muzika mane taip gerai ramina, atrodo, grąžina į rėmus.
 Man niekada nebuvo galima žiūrėti sunkių filmų, o šis buvo kaip tik toks. Kaip tik toks, kai viskas persipina, ir štai, Tu vienas tuščiame kambaryje, su žibančia staline lempa, savom išvadom ir mintim.

Ar Jis egzistuoja? Ar Jis ateis?
 Atsakykit man.

(p.s. Negaliu patikėti. Iš filmo aprašymo:
"Jai buvo trylika, jam - keturiolika metų". ir tuo sunkiau patikėti, nei jausmu širdyje.
žmonės. niekad, niekad niekad negesinkit jausmo, kad ir kiek kliūčių tarp jūsų būtų.)

Komentarų nėra: