Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. vasario 6 d., sekmadienis

Vasario keturiolikta prieš kelerius metus kol kas buvo pati niekingiausia diena mano gyvenime ir rytoj mano tėčio gimtadienis.
Tiesą sakant nežinau, ką jaučiu tai datai. Praeitais metais buvau atsijungus nuo viso pasaulio , dar praeitais - juokiaus kaip beprotė. Liūdna.
Ir va, mano tėčio gimtadienis. Savaitei likus iki tos raudonos dienos. Ir nors tai neturi nieko bendro, visai nieko bendro - viskas susiriša, ir taip išeina..

Gerai, kad vasaris nebus amžinai.

p.s. Na, bet aišku, pasižiūrėjus iš šono - tai gražiausiai skambantis mėnesio pavadinimas.

4 komentarai:

Studded blonde rašė...

Visi mes turim baisių datų. Man tai yra Gruodžio 18 diena(mano gimtadienis).

MŪZA. rašė...

O kodėl gimtadieniai blogai? aš iš tiesų jų irgi nemėgstu, bet visai patinka, kai nors kartą metuose dėmesys krypsta būtent į mane. juk tai nėra blogai?
o gruodžio aštuoniolikta gražiai skamba (skirtingai nei kovo dvidešimt antroji)

Studded blonde rašė...

Gruodžio 18 mane traumuoja, kiekvienais metais. Taip jau išėjo, kad per gimtadienį niekas į mane nekreipia dėmesio.

MŪZA. rašė...

užsirašysiu, kada jis , ir būtinai atkreipsiu.