Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2011 m. gegužės 17 d., antradienis

Man keista, kad gimiau, man gera, kad esu.
Neprisistatantys žmonės, atika, laukiančios naktys, ir mes, uždusę, bėgantys į save.

Viskas taip... nauja.
Ne?

Ta proga, norėčiau atsiprašyti. Turėjau Tau duoti savo numerį.
ūš9ščėųūę ! tai yra 869624783.

Kad būtų lengviau gyventi, ir neskubėtumėm pasenti.

6 komentarai:

Robert rašė...

hmm....numeris...telefono...per daug pagundu...

MŪZA. rašė...

Gyvenimas mažytis, nėra čia ko varžytis!

Robert rašė...

nebijai, kad parasys koks neaiskaus profilio personazas? :)

MŪZA. rašė...

O nejaugi Tu iš tokių?
Ne, nebijau.
Pasaulis gražus, kol mes išprotėję.

Robert rašė...

Ha, na as isprotejas esu, cia faktas...bet ar pavojingas...mmm - Neeee :D
Tai galiu tau parasyt?

MŪZA. rašė...

lauksiu.