Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2012 m. lapkričio 20 d., antradienis

ne, aš neverksiu, viskas bus gerai
tu manęs visai neįskaudinai

iš esmės taip, čia tik aš bloga, čia tik aš tau gyvybę atėmiau smėlėtais pirštais, čia tik aš suklydau
taip, pati kalta kad tikėjau tavim, atsiprašau, aš atsiprašau, aš tikrai, va, matai, jau užsibaiginėju - - - -

gal pasidaryt plastinę operaciją, gal primest į karštą vonią rožės žiedlapių, vis kažkaip romantiškiau skambės, nei tas dink, nei tie ate, nei tie praleisti skambučiai, tos ašaros pagalvei

ne, ką jūs, man neskauda. aš tikrai taip. aš tikrai gyvenu tam pačiam pasauly kaip ir jūs, kur nyksta visi tie skaudesiai, tad kokią čia dabar turiu teisę mirt dėl meilės

viskas gerai, taip taip
eik,
tu manęs visai neįskaudinai

pamiršiu tave taip kaip tu mane - kitą dieną mielas dabartiste


tikrai tikrai
nesikankinsiu
dešimt
metų

Komentarų nėra: