Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2014 m. balandžio 28 d., pirmadienis

oho, kiek laiko praėjo. ohohoho. ar čia dar yra gyvų?

pavasaris bus kaip visuomet, - skelbia knygos pavadinimas prie mano lovos.
ir man atrodo, galų gale aš grįžau.

šypsausi, ir oras toks lengvas lengvas, ir atrodo, kad saulė nenustos šviesti


guliu jam ant kelių, o jis erzina mane, kaip visuomet, kaip žiemą, kai vaikščiojom apledėjusiom upėm ir ežerais. ir gal tai tikrai meilė. gal galų gale supratau, kad žmogus, kuris myli, neskaudina.
 o gal kaip tik, gal kaip tik tik žaidimai, kurie baigsis?-- laikas byra kaip smėlis ir nors dar galiu raudonom lūpom šypsotis ir skleisti šviesą, jau greitai viskas liks praeitim.

 todėl reikia džiaugtis
 ir toliau gulėti ant jo kelių
 nes ak, kaip norisi gulėti


 fone skambant rachmaninovo antram koncertui

Komentarų nėra: