Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2014 m. spalio 19 d., sekmadienis

leisk man sudėti kablelius, leisk man sudėti kablelius tarp mūsų vizijų, rankų, lūpų, tarp šeštadienio rytų, kai einam besijuokdami, kai žinom, jog tai suplanuota visam gyvenimui

vis dar esi genijus
vis dar esu mūza

laukiu, kol mus vėl pasiims žiema. kai gulėsim prirakinti prie ledo, o tu sakysi, jog po mumis gyvena atskiras pasaulis. laukiu mirties ir atgimimo su tavim. laukiu visko, ką tik tu man gali suteikti, laukiu tos tavo šypsenos, kurią mačiau tada, kai
kai pirmą kartą tave pabučiavau


- - - - - - - įkvėpti tave, iškvėpti tave
daugiau man nereikia


bet šie du veiksmai genijaus pusėn
reikalauja milijardų kitų žmonių gyvenimų
mano pačios taip pat

- - - - - - - tai - naujas pasaulis

Komentarų nėra: