Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2014 m. lapkričio 15 d., šeštadienis


avietinis lūpdažis violetinis šalikas stengiuosi atsikratyti minčių apie tave ir tuomet tu išeini iš parduotuvės kurioje abu paprastai niekada nesilankom akimirką laikas sustoja šypsomės ir sakom kaip netikėtai susitikom o iš tiesų aš šaukiu viduje ir pasiduodu pasaulio galybei pasiduodu tavo nepanaikinamai būčiai apsimetu kad nemąstau kad nieko nejaučiu tylėdama vartau receptų knygą toje pačioje parduotuvėje kur dar kartą susikirto mūsų gyvenimai
 mąsčiau apie tave visą savaitę kiekvieną dieną valandą galvojau ar tu prisimeni mane kai ėjom į koncertą labai stipriai lijo o vėliau tu mane palikai nes reikėjo grįžti namo nes reikėjo eiti į baletą į kurį manęs nepasikvietei
 kodėl nepasikvietei
dabar mes susitinkame toje parduotuvėje praėjusi savaitė nuo paskutinio mūsų pokalbio bandei su manimi susisiekti bet aš nesugebėjau atsakyti tau nes man buvo per daug liūdna
 sakom netikėtai susitikom o aš manau kad tai likimas

kuris nepalieka manęs ramybėje nepalieka
todėl avietinis lūpdažis slepia mano skausmą
violetinis šalikas apsiveja kaklą
ir aš rūkau ant balto tilto
ir verkiu minioje kad niekas nepastebėtų ir galvotų
kad laukiu autobuso

Komentarų nėra: