Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. kovo 14 d., šeštadienis

laikas man pradėjo tekėti kitokiomis materijomis, kitais blokais. Aš nespėju jo rūšiuoti. Aš nenoriu jo rūšiuoti. Jis teka per mano rankas, per visą kūną, prisiglaudusį prie miesto sienos. Tik plaukus gniaužia tavo delnai ir smilkstanti cigaretė. Jau trečia šiandien.
 Aidinčioje klasėje kvepia vaikyste, fortepijonas atlieka filtravimo funkciją. Ar šis akordas dabar toks pats svarbus, kaip tada? Nežinau. laikas man pradėjo tekėti kitokiomis materijomis, kitais blokais.
 Mačiau kalnus. Mačiau daug kalnų, jie visi kalbėjo tą pačią istoriją. Mačiau save, tais kalnais belipančią ir todėl dabar mano akys žiūri žvilgsniu, kuris turi atramą.
 Aš padariau viską, ko iš manęs buvo reikalauta. Aš ištryniau viską, ko iš manęs buvo reikalauta ir sukūriau save. Ir savo tiltą. Kuriuo einu, atgal atsigręždama nebent pasigrožėti.

Komentarų nėra: