Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. kovo 30 d., pirmadienis

nesuprantu, kur prasidedu aš, o kur - mano beprotybė
rūkau tą vieną cigaretę kažkur beržyne, aplink daug purvo, bet šešėliai gražiai krenta ant medžių ir suprantu, kad man nėra prasmės rūkyti, jokios, nebent ta, kad gražiai atrodo, bet tai niekada netiks prie mano asmenybės, ji per daug skaidri, per daug nuodėminga, netinka jai tarp beržų smaugtis dūmuose ---

įkvepiu dūmus
iškvepiu save
link lūpų cigaretė
nuo lūpų atsiminimas

rašau save. kiekvieną dieną. šis pasakojimas darosi vis įdomesnis. lyg nesibaigianti istorija. visad siekiau, kad mano gyvenimas būtų įdomus. Dabar jis yra. Istoriją, kurią rašau, pati norėčiau išgirsti.
Tik ar tai, kas įdomu, visuomet teisinga?

kartais reikia mokėti sustoti

2 komentarai:

Anonimiškas rašė...

or maybe just hanging on by a thread? https://www.youtube.com/watch?v=IGac_nwEeuI

Mūza. rašė...

it is not a thread, I am sure. It is much more complicated.