Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. kovo 21 d., šeštadienis

neturiu juodo gelinio tušinuko, todėl negaliu liestis pati prie savęs. Šie principai juokingi. Bet jie būtini, jei nori išgyventi. Visai neseniai supratau, kad viskas gali būti paneigta. Viskas gali būti patvirtinta. Todėl gyventi reikia taip, kad turėtum save, nes tai - vienintelis išlikimo garantas.
 Skamba muzika, kuri niekada nenustoja skambėti. Ieškau akordų, kurių visada ieškojau. Švelnus rytas, silpna kava, mano meilė, negęstanti. Amžina. La plus que... 
  Vakar ilgai buvom kartu. Rašėm vienas kito kalbas ir mintis. Juoką. Judesius. Žvilgsnius. Mes pastebim net smulkiausius gyvūnėlius bėgančius oda. Lapes, kates. Mus. Mes pastebim vienas kitą kiekvieną kartą būdami kartu ir tikriausiai kiekvieną kartą tavo ranka man tampa žemėlapiu, o tau mano atvaizdas - tokiu, kokiu matai labai labai dažnai. Net jei nesusitinkam.

Niekada nėra paprasta. Aš lotosas, tu papartis. Aš tuščias, o tu pilna. Aš moku dainuoti, o tu kartis, manęs daug, o tu viena.

Kai tu valdai gyvenimą, aš klajoju. Ieškau. Kuriu.
Kai aš valdau gyvenimą, tu erzini mane, bėgi, grįžti.
Kartais aš pykstu.
Kartais pyksti tu.

Kartais negrįžtam vienas pas kitą. Bet dažnai grįžtam, net mums patiems nežinomais keliais. Sugrįžtam, nes kažkas viduj kalba garsiau, nei siekia mūsų išorinis balsas. Bijojau dėl šito, visą laiką bijojau. Juk tai amžinas pralaimėjimas.
 Bet kaip stipriai esu už jį dėkinga - - -

Komentarų nėra: