Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. balandžio 4 d., šeštadienis

Tu niekada neužduodi man jokių klausimų. Apie praeitį. Dabartį. Ateitį. Visad tik kuri, kuri, kuri pasaulius, naujus, niekada nematytus
 juokiamės iki ašarų
 juokiamės iš savo vaizduotės absurdo
nieko tikro tarp mūsų ir nebuvo. Nei plaunamų indų, nei suplanuotų atostogų, nieko, nieko, tik tas juokas, tik tas juokas kurio užteko, kad giliai įklimpčiau

Dabar mane vadina žuvele
bet mano plaukai - kaštonų spalvos, tu matai - esu lapė


o gal viskas tik pasąmonės srautas, kurį išradau net ne aš. o gal viskas - tik iliuzijos. gal nėra nieko rimto. nei žmonių, vis besisukančių galvoj, nei veiksmų, tik ta nesustabdoma tėkmė, kuri iš tiesų nieko nereiškia
 bet net jeigu ir taip - tebūnie
 vis dar supuosi ant savo pačios pastatytų supynių

Komentarų nėra: