Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. birželio 28 d., sekmadienis

now we're back to the beginning
it's just a feeling and no ones knows yet


 drugs are bad, mkay
mane kasdien purto prisiminimų audros, bet blogai yra ne tai (nes jau moku su jomis tvarkytis)
blogai yra tai, kad esu absoliučiai įstrigusi ne vasariškoj kontempliacinėj kvailoj būsenoj (gerai, kad lietuvių mokytoja neišmokė dėt kablelių)

 turėčiau jausti laisvę ir upę tekančią po kojom, bet net vaikštant į mylimą biblioteką ar užupio gatvėm, ar pievom, kurių nepažįstu, aš jaučiuosi įstrigusi pati savyje. Nekenčiu tokio laiko, jis visuomet mane užklumpa prieš kažką didelio, bet paprastai tai būna diena, dvi, na, savaitė
 o dabar - dar du mėnesiai nežinios ir kankinimosi, ir aš negaliu sau atleisti tik vieno: o kas, jei mane rugpjūtį partrenks mašina ir aš taip ir numirsiu su šiuo i'm stuck in here jausmu?

 juk norisi jausti tą tikrumą tikrumą tikrumą
 žinoti, kad kiekviena diena galėtų būt man paskutinė, nes yra tobula, nes yra pilnut pilnutėlė, sunokusi it braškė iš močiutės daržo

Mano gyvenimas - kontrabandinis, aš mėgaujuosi juo, bet negaliu pakęsti žinojimo, kad viskas taip laikina. Negaliu jam leisti uždėti man švarko ant pečių pakilus vėjui, nes žinau, kad tai iliuzija. Todėl vos nenusidedu su dvigubai vyresniais už mane vyrais, todėl... oh my

sunku sutramdyti savo trumpuosius momentinius jausmus ir emocijas vardan ilgalaikio rezultato


Komentarų nėra: