Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. rugsėjo 26 d., šeštadienis

this is not a love story

daugybė patirčių susipina į vieną. Net nebėra ką pasakyti. Pasaulis sukasi visai kitaip, tarsi išskridus iš narvelio į didelį parką, kur nepažįstami paukščiai ir augalai
Ir apie ką aš čia
Juk sakiau, neįmanoma apibūdinti to jausmo, neįmanoma, kai vanudo, kurį geri, kitoks, kai žmonės -- žmonės čia žino daug daugiau už mane. Ir pradingsta ilgalaikis pasitikėjimo savimi jausmas. Bet to ir reikia. To amžino gyvenimo vandenyno. Aš turiu plaustą, jis yra laiškai, plaukiantys kas rytą, jis yra balsas, kas rytą pramerkus akis. Jis yra pasitikėjimas kitais, kurie mane ant to plausto laiko
Ir apie ką aš čia
 Aš likau ta pati, nepasikeitusi, tik atsimerkiau nuo ryškios ryškios saulės
juk ne taip dažnai ją tenka čia matyti
kai lyja kelis kartus per dieną

šiuo metu man labai reikia susisteminti penkių aukštų barus galvoje, gitaristų užmerktas akis ir pusę pasaulio valstybių
tad trumpam atsiprašysiu



this is not a love story


Komentarų nėra: