Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2015 m. gruodžio 11 d., penktadienis

šiąnakt sapnavau kažką panašaus į namus, bet esu pasiklydusi labai dideliame mieste, tai nebėra svarbu, ką sapnuoti. Ant stalo guli vaistų pakeliai, nerviniai iškritimai, tabletės mainais į kavą, suspaustos lūpos, miegas bibiliotekose, ofise yra biliardo stalas ir aš kiekvieną dieną mokausi žaisti, tik nežinau, ar biliardą.
 Nėra Kalėdų, nėra, nėra jokių dienų, jokių limitų, nėra skambučių facetimu ir pasakymų "aš pasitiksiu tave oro uoste", jokių pažadų nėra, tik iliuzijos, tik amžinas ėjimo variklis mano galvoje, alergija nuo saulės, pilkšvos akys nuo lietaus,
yra knygos rankraštis, nėra kelio, kuriuo jis vestų.

kasdien bandau ieškoti tikėjimo, sakau žmonėms, kad šitame mieste visai nešalta, kad čia dabar pavasaris, o jie visi vaikšto sustirę, apakę, nemato nieko, bet gal ir aš jų nematau, nes miestas yra mįslė, vis dar mįslė ir aš netiesiu dar čia jokių kelių, tik nuo savo sušalusio buto iki ofiso, ir nuo bibliotekos iki vėjo, pučiančio kiaurai per sienas, vėjo tam, kad padėtų prisidegti marlboro raudoną, tuomet kasdienė loterija - ar šiandien mane supykins, ar ne, jei supykins, tai nuo ko - cigarečių ar savęs?--- grįžkim prie vaistų pakelių, tablečių mainais į kavą.

 Aš nežinau.
 Tai yra realybė.

Komentarų nėra: