Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. sausio 3 d., sekmadienis

buvo beprotiškai ilgos savaitės, jose buvo per daug koncentracijos. ir aistros. ir net muzikos. Aš pavargau nuo emocijų.
jau pusantros paros niūniuoji tuos nepamainomus I got a feeling we are gonna win / our bodies make it perfect / and your eyes can make me swim žodžius ir aš klausau chet fakerio savo mintyse kai guli šalia manęs, kai eini į dušą, kai atsigeri sprite vidury nakties, kai rytas išaušta labai šaltas, o naktis atrodo per daug kontrastinga. Aš labai atidžiai išstudijavau tavo namų aplinką. Varčiau tavo plokšteles ir stebėjau patefono adatą, braškes šaldytuve, prustą ir dostojevskį, ir net visą carmen (įskaitant libretus, uvertiūras ir visą kitą) irgi galima laikyti tavo namų detale. Net ir Netrebko asmeninį gyvenimą. Man atrodo, dabar galėčiau apie tai rašyti prozą. Pasakiau tau šią idėją šiandien ketvirtą ryto ir nebegaliu atsiminti, ar ką nors atsakei. Gal tiesiog šypsojaisi ir aš nemačiau. Aš pavargau nuo emocijų. Tu mane išsunkei, pripažįstu.
Turėčiau rašyti rašinį apie retoriką, bet rašau nesamą laišką tau. Ir eilėraštį apie scenos kryžių. Daug rašau tau, kai pagalvoji. Gal reiktų stabtelt.
 Bet juk ir stabtelsiu.


iki jūsų lėktuvo liko dvi valandos

Komentarų nėra: