Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. birželio 11 d., šeštadienis

aš tik pagalvojau apie akimirką, kai kažkada vakarieniavom Bohemoj, aš buvau maža ir dar visai nežinojau, kad tai taps viena iš mūsų vietų

viskas, kas tada atrodė taip tolima, dabar atrodo net per daug paprasta, išsikristalizavę per daug netikėtai, atrodo - nebėra paslapties, tik nežinojimas, bet  paslapties ir stebuklo nebėra. Dostojevskis rašė, kad reikia trijų dalykų - paslapties, stebuklo ir autoriteto. Stadija ta, kad pirmų dviejų nebelikę.
 Kalbėjau su Bette ir ji sakė, kad dabar parduodu savo sielą. Gali būti, nes projektų pavadinimai šiandien skambėjo kaip vaiduokliai. Dead pets inside, rimtai?
Rimtai, pasirodo, ne pokštas visa tai. Vėl klausydama wonderwall mąstau, kad gyvenimas laikosi ant dominantės, ir sunkiausia dėl to, kad išrišimo tiesiog nėra. Ar iš palengvėjimo irgi išaugama?
Vonioje yra trys veidrodžiai, visi jie rodo mano atvaizdą, tik iš skirtingų pusių. Pusės skirtingos, bet nepasakysi gi, kad kuris iš jų meluoja.



Komentarų nėra: