Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. birželio 3 d., penktadienis

šiąnakt sapnavau, kad buvau Nidoje. Tiesa, tavęs ten nebuvo, nes tu bijai vandens. Lipau į apžvalgos aikštelę vidury jūros, labai gerai atsimenu: reikėjo lipti baltomis kopėčiomis, aplink buvo daug žmonių, lipom vorele vienas paskui kitą  (visai kaip leidžiantis į Egipto piramides), bet baisu nebuvo, gal todėl, kad žinojau, jog pamatysiu jūrą iš aukštai. Užlipus vienoje aikštelės pusėje buvo žmonės, bet apsisukus už nugaros plytėjo tuščia, netrukdoma, mėlyna begalybė. Tuomet ir prasidėjo eksperimentas. Aikštelės prižiūrėtojai kiekvieną žmogų dėjo į tinklą žuvims, ir leisdavo į patį jūros dugną vienai minutei, kur jie turėjo per vamzdelį pūstį Steve Reich muzikos ritmus. Aš bijojau, nors atrodė, kad nieko blogo neturėtų atsitikti, bet aš jaučiau, kad gerai neprisiminsiu jokių Steve Reich ritmų, o leidimąsis po vandeniu pradėjo atrodyti panašus į leidimąsi piramidėmis Egipte ir priminė klaustrofobiją. Todėl eksperimento neįvykdžiau. Atsibudau daug vėliau, nei keliuosi paprastai, o tu man paskambinai ir pasakei, kad taip pat sapnavai jūrą.

Komentarų nėra: