Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. rugsėjo 28 d., trečiadienis

ledi incognito 

ir šiąnakt aš galvoju, kas būtų, jeigu viskas būtų šiek tiek paprasčiau, jei būčiu ne labai paprastas žmogus, o tik paprastas;
mes grįžtumėm šį vakarą, išgėrusios porą alaus (tai nebūtų prabangi vakarienė restorane) ir aš negalvočiau, koks nuo šiol bus gyvenimas, lengvesnis ar tik truputį lengvas,
tos knygos mano rankose, jos nebūtų paskolintos keliems mėnesiams - o gal net pusmečiui - tai būtų tik paprastos knygos iš bibliotekos mickevičiaus gatvėj, be jokios gilesnės prasmės, tik erikas remarkas ir antanas vienuolis, jokių paskutinių pasirinkimų išvykstant, paskutinių naktų ar bučinių.
 Bet tai yra paskutinis vakaras. Dar vienas vakaras prieš paliekant gruoblėtą žemę, kurios kiekvienas linkis yra pažįstamas, artimas, pulsuojantis. Atidarant duris į tavo butą pagalvojau, kad šis kvapas jau yra tapęs namais, kad nusipirkau tabako, nes laukia sunkios dienos, bet tu esi jose, net jeigu aš savęs neatpažįstu.
 Aš savęs neatpažįstu. Bet tai ir slepia gyvenimas. Tai, ko niekad nenuspėsi. Todėl visad maniau, kad gyvenimas gudresnis.

čia, jei nori pamatyti žiogą
žiogu turi tapti

Komentarų nėra: