Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. spalio 23 d., sekmadienis

aš nekalbu apie Orvelą, Dievų mišką arba matematiką, tik vis pasvarstau apie tuos, kurie gyvenima matuoja skaičiais. Nebūtinai metus ar sekundes kvėpuojant, nebūtinai savaitės dienas, jie matuoja ir žmones. Žinau, kada nors ir aš pavirsiu numeriu:

- Mano trečioji buvo kalė. Šeštadieniais dirbdavo lovoj, o sekmadieniais visą dieną tvarkydavosi, tikrindavo, kad neliktų nė dulkelės, nors prieš tai visą savaitę tvarka jai nerūpėjo.

- Ji, ketvirtoji, labai stengėsi man įtikti. Rašydavo kažkokius eilėraščius, o aš turėdavau skaityti, kad ir kiek aiškinau - poezijos nesuprantu, nedomina...

- Pirma meilė trumpalaikė, o ji taip stengėsi laikytis. Na ir kas iš to išėjo? Atsiminimų skarmalai. Daug metų praėjo, o vis dar atsimenu kelias dainas, bet kvapo jos nebesulaiko.

galbūt išnyksiu visų gyvenimų fonogramoj. Bet ir tiek to. Juk niekad negali atsijoti kas apie tave kalbama, o kartais ir pačiam skaičiuoti darosi pravartu.
Deja, tai vyksta iki tos sekundės, kai išryškėja vienas siluetas, kurio vardas per dažnai linksniuojamas, kad prie jo drįstum klijuoti ir numerį

Komentarų nėra: