Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. spalio 7 d., penktadienis

tarkuodama imbierą galvojau, kaip stipriai jo nemėgstu. Ir apie tai, kad kiekvieną kartą sirgdama raukydavausi, nes mama atnešdavo į lovą arbatos su imbieru ir citrina. Pirma išrėždavau, kad niekaip nepavyks išgerti, o paskui jau gerdavau, nes reikėjo pasveikti ir atlikti didžius darbus (praeityje save apgauti būdavo lengviau).
šiandien dariausi arbatą pati. Apsipirkinėjau pati. Iš tiesų tai vienumoj galiu ištverti beveik viską, bet maisto produktų pirkti viena nemėgstu. Man patinka tas procesas, kai stumiu vežimėlį ir kraunu produktus, o kas nors kitas prideda dar ką nors. Man patinka sušukti dar nubėgsiu bananų arba pamiršom pieną. Mano išsiblaškymas dažnas.
 Tada ir atėjo mintis, kad svarbiausia susikurti savo paties sistemą. Kuri veiktų net didžiausioj vienumoj (mano atveju - parduotuvėj). Dažniausiai tam prireikia ne sėkmės, o nesėkmių: išbandyti prastą patalynę, kad prisiverstum pirkti brangesnę, susirgti labai stipriai, kad kitą kartą į kelionę vežtumeisi pakankamai vaistų. Sistema gali būti ir atvirkštinė sistemos sąvoka: gali būti pabiras veiksmų ir impulsų mišinys, bet jei tai veikia tau, vadinasi, tikslas pasiektas.
Ir kartais atrodo, kad sistemą jau turim. Kad jau išmokom, kaip geriausia gyventi, kaip elgtis vienoj ar kitoj situacijoj. Bet tada aš vėl bėgu per visą parduotuvę ir man skauda nugarą.
Galbūt todėl ir nebegalvoju apie didžius darbus.
Susisteminti apsipirkinėjimus jau atrodo nemažas pasiekimas.

Komentarų nėra: