Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2016 m. gruodžio 2 d., penktadienis

tiesa ta, kad atėjau į biblioteką sušilti. ne tą norėjau pasakyti, bet tiek to.
Aš žinojau, kad turėsiu atsisėsti ant šitos kėdės, tems ir aš žiūrėsiu į pravažiuojančius metro už lango.
knygų lentynos, bėgimo takeliai, žmonės ir jausmai, viskas likę už nugaros, tik aš ir akistata su balta palange. Na, ir žinoma, mano atvaizdas lange. Kas gi daugiau.
 Plaukai atrodo kaip ką tik po kirpyklos, bet veidas pajuodęs. Ne todėl, kad kas nors būtų blogai. O todėl, kad pastarosios savaitės buvo apgaulingai sunkios. Sakau, kad apgaulingai, nes nebuvo nieko daugiau, tik mano vertybių sistemos patikrinimas. Su džiaugsmu galiu konstatuoti, kad vertybių sistema nesugriuvo, bet šiek tiek atlaisvinau kilpą sau aplink kaklą. Pradėjau kvėpuoti, tik tam, kad tas patikrinimas daugiau neįvyktų. Visa tai nualino, bet jei išspręndi konfliktą savo viduje, trumpą laiką gali būti ramus.

tik pasakyk tą 'niekada'
tik ištark ir ateis 

Nemanau, kad iš savęs reikalauju mažiau, nei prieš tai, bet pasikeitė reikalavimų svara. Arba reikalavimų pobūdis.

nepriimk skubių sprendimų
pailsėk

pats laikas pradėti niūniuoti Kalėdines giesmes ir pradėti tikėtis stebuklo

Komentarų nėra: