Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2017 m. sausio 16 d., pirmadienis

dar vienas vakaras mano galvoj, aš vis dar nesugebu iki galo pasižiūrėti ted talks about the tranformation of classical music. Why did I start talking in English? It's all happening in my head. Oh, I've already said that before. dar vienas vakaras mano galvoj.
 supuvo viskas ir vaikštau per savo pačios griuvėsius. Tai primena obuolių sodą, obelys - senos, aptriušusios, kažkada dažytos baltai, bet obuoliai jau nukritę ant žemės, pradėję pūti, aplink nutūpia varnos, lesa, lesa, lesa.
 Galbūt iš to kada nors išeis kas nors gražaus, sako mano balsas galvoj. O kitas tada atsiliepdamas priduria mažą, bet svarbią pastabą - kad ir kas išeitų, tu jau neberasi savęs, nebežinosi kur žemė ir kur dangus, nes padarei per daug klaidų, ir dar vieną svarbiausią klaidą.
ir aš tiesiog galėčiau pripažinti dalykus. Galėčiau pripažinti, koks niekingas žmogus aš esu. Galgi pagaliau atėjo tas laikas trenkti sau antausį, kurio taip vengiu ir prašau vienu metu? Aš virtau į tą dulkę, į kurią sakiau, kad niekada nevirsiu. Aš nusižengiau viskam, o labiausiai pačiai sau. Ir todėl dabar viskas, kas ištatuiruota viduj, kas sugrįžta kiekvieną sekundę į galvą, man neleidžia miegoti naktim.
 Likimas vėl atrodo betikslis, o mano santykis su juo labai įdomiai keičiasi. Dar neseniai gyvenimas atrodė nulemtas, nepakeičiamas, o dabar kas? - - vaikas mano viduj žybteli akim ir pasileidžia per pievą, pievą, pievą.
ir viskas taip akivaizdu. Atvirai kalbu apie viską, apie didžiausią savo skausmą, taip akivaizdžiai.
Kaip dažnai dabar man atrodo, kad esu pats niekingiausias žmogus žemėje. Tada sudedu visus akmenis, viską, kas labiausiai mane žeidžia ir ištiesiu atvirom rankom pirmam sutiktam žmogui gatvėje. Ir leidžiu į mane mėtyt viską, kas po ranka papuola, visiems. Niekas manęs nebežeidžia, nes žinau, kad giliau jau neskaudės. Peilis tiesiai į širdį, o rankos pačios jį kas dieną sukioja. Pačiai sau, pačiai sau, pačiai sau... Vargu, ar atleisiu.

bet daugiau nebegaliu kalbėt.
kol kas daugiau nieko negaliu.

Komentarų nėra: