Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2017 m. vasario 13 d., pirmadienis

 aimee & jaguar & kažkas trečias nebe filmo pavadinimas

jausmas, nuo kurio šiuo metu šiurpas krečia labiausiai:
 esi kambaryje, pilname žmonių, bet nė vienas iš jų tavęs negirdi ir nė vieno iš jų tu savo vidumi negirdi. Į mintis tuomet it mažas plaktukas kala suvokimas: ne čia man būt, ne čia man būt, ne čia man būt dabar.
protas, kuris šiuo metu nediktuoja nieko, nes yra įsižeidęs:
nieko nepadarysi, ir ironiška, nes jau praeitais metais supratau, kad iš tokių situacijų išmokstama daugiausiai. Man vis dar keista, kaip žmonės gali nematyti, kad vieno iš esančių kambaryje tiesiog nėra, jis neegzistuoja.
predikcija:
Galbūt visgi esame daugiau laisvi būti ar nebūti, nei atrodo. Jei labai intensyviai jauti, jokia aplinka tavęs nesustabdys.
išvados:
 Gyvenimas boksuojasi su manimi. nežinau, ko dar trūksta, nes sugrįžo visi. Sėdi viename kambaryje praeitis, dabartis, ateitis. Praeitis rašo laišką tokiais žodžiais:

"<...> sakau, kad muzikoje nėra teisingo atsakymo. Niekur nėra vieno teisingo atsakymo, tik matiekoj. Todėl viskas, kas ne melas, yra taip gražu, nes tai tikra. Kaip galima to nepriimti?"

manęs tai neglumina. Išsiauginau sieną viduje per visus tuos metus, ir manęs nebeglumina. Yra kitų durklų, kurie styro įbesti giliai giliai.

net nepastebi, kaip išaugama iš savęs

Komentarų nėra: