Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2017 m. vasario 25 d., šeštadienis

pasakysiu šitaip: jei jau eini lauk, tai išeik iš visko. Nesirink vieno lengviausio varianto, nesirink atsiribojimo nuo paviršiaus kasdienybės, rinktis tą, kuris bus garbingas: eik iš visko. Jei jau drįsti šaipytis iš mano gyvenimo, nepamiršk šaipytis ir iš to, kas man svarbu ir ką gerbiu, net jei tos vertybės sutampa. Jei neigi mane, neik mane visą, ne dalį, ne iškarpą ir ne mintį - visą iki pat pat galo, išgręžk kaip skalbinius kuriuos iki paskutinio siūlelio sulijo.
tik šitai yra sąžininga ir tik šitai bus tiesa, nes yra, taip, yra labai daug dalykų kuriuos darom ne iš meilės, ir daug mažų smeigtukų į žmogaus kūną, vietoj vieno atviro, nesumeluoto dūrio - yra vienas iš šitų dalykų.

Komentarų nėra: