Michelle

Mano nuotrauka
it was supposed to make you feel something

2017 m. gegužės 21 d., sekmadienis

kartais man įdomu ar čia dar liko žmonių
kartais man įdomu, ar aš čia dar likau

 požiūrio kampas, požiūrio šviesa yra svarbūs. Vakar kačių gerbėja vietoj geltonos lemputės įsuko raudoną, ir dabar vanduo nuo mano šlapių plaukų krinta ant blankiai raudonos lovos.
vis nesusikaupiu ties pagalba sau, todėl lieku savo pačios psichologe. vienas žvilgsnis į šalį - viskas primena oro uostą, net parkas pro kurį bėgu. vienas žvilgsnis į šalį - niekas nieko neprimena, niekas neturi ir neturėjo eigos ar prasmės
iš namiokės kambario sklinda keistas kūdikio verksmas, ir aš nežinau, ar reiktų sunerimti, ar džiaugtis, bet tai apibūdina daugmaž viską, kas vyksta gyvenime.
tikriausiai reikėtų džiaugtis, nes kasdienybėje labai daug juoko, skanaus maisto, o kažkur baltoj lentynoj vis dar laukia mylimos knygos, bet visgi labiausiai pasiilgau miško -  vientiso, paprasto, ir primenančio namus

Komentarų nėra: